Direktlänk till inlägg 15 september 2011

Rubrik saknas

Av Catti - 15 september 2011 17:20

Torsdag och det händer mycket nu, vissa personer är så borta ur mitt och barnens liv...

Skit samma nu till annat   

Jag var hos sjukgymnasten idag och aj satan i gatan så ont det gjorde... men när han skulle dra upp mina byxben för att kolla om jag var svullen så ser jag.... BLÅMÄRKEN, inte typ på knät eller något annat normalt ställe onejdå, han började genast undra VAR de kom ifrån och HUR de kommit dit... Han var rädd att det kunde vara en propp, hmmm så pinsamt, visste inte vad jag skulle säga mer än att: Nej för fan, jag har inte fått någon propp!!! Han envisades med att fråga var de kom ifrån men jag är smidig och drog till med en nödlögn  

Igår så hade jag ju lite besök av en person, var en mycket trevlig dag och jag frågade en sak som det blev god respons på. Så det känns jäkligt kul och faktum är att vi aldrig ens vistats ute på vissa sätt eller???

Fick en fråga av personen för ett tag sedan och igår sa jag något om en buss   hahaha, lite kryptiskt detta blir då... (sorry men det finns folk som snokar och de ska inte veta allt jag gör så vill man ha klartecken i vad jag menar så får man helt enkelt kontakta mig irl, via sms eller på inbox i fb)  

Imorgon så ska Linus till kortis och jag ska vara hemma med Anton och Filip så vi får la hitta på nåe å mys litt änna då ellé... 

Nu ska jag ta mig lite te för jag fryser och hoppas att jag inte blivit smittad av förkylning, räcker så bra med min jäkla fot och de mindre smickrande blåmärkena...

Tjingeling och ha en riktigt underbar kväll.... 

 
 
Ingen bild

Mini

15 september 2011 18:00

Jo tack blåmärkena e mindre smickrande haha men man kan inte glömma vad som hänt (A) Tihi Kram på dig M

Catti

17 september 2011 08:00

Hmmm nu blir jag genast nyfiken på vem du är ;-) haha

 
Ingen bild

Mini

18 september 2011 12:09

Haha tänk efter lite så vet du vem jag e ;)har själv fina blåmärken haha dom e mysiga xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catti - 13 mars 2015 08:12

Men ärligt, hur står det (s)till där uppe???? Är de 2 grå i inbördeskrig??? Hota om och om igen med att ta sitt liv, efter vad du gjort så finns det nog folk som vill hjälpa dig. Vet du ens om att du är patetisk? Vet du ens om vad du utsätter din...

Av Catti - 20 februari 2015 16:07

Äntligen så slipper jag dom, jag behöver aldrig mer ha med dom att göra.... TJOOOHHHOOOOO Hon tog och flög till varmare breddgrader och där lär hon trivas för sådan var hon.... Så skönt att slippa patrasket YEEEYYYYYYY I´M A LIVE!!!!!!!! Jag är...

Av Catti - 12 januari 2014 09:55

Varit vaken en stund och hunnit ta med Iza på en promenad, kan inte riktigt bli av med alla tankar. Försöker att inte fundera så mycket och speciellt inte på negativa aspekter men det är svårt... Tänk OM. ifall det är det värsta beskedet? Vill ...

Av Catti - 17 december 2013 06:33

Tja vad ska jag tro, kan jag råka ut för mer tro??? Som det är i dagens läge så har jag: *En bruten stortå *Droppfot *Ischias *Diskbråck i svanken *En kota som strular i ryggen *Benskörhet i ryggen *Karpaltunnelsyndrom i båda handlede...

Av Catti - 8 december 2013 06:19

Jisses vad tiden går fort, det är redan andra advent och jag är vaken sedan några timmar men de andra sover gott    Nu är det inte många dagar kvar till julafton och här är det en liten kille som längtar, längtar både efter själva julafton med allt...

Ovido - Quiz & Flashcards