Alla inlägg den 4 september 2011

Av Catti - 4 september 2011 21:02

Helgen som var har varit allt annat än normal, kan bara sammanfatta det med HERRE GUD!!!! Jupp, det har sagts några gånger  

Eftersom vissa är lite för nyfikna för sitt eget bästa så har jag ändrat lite inställningar i min fb, vill man veta så kan man fråga  

Fan säger jag bara, samtdigt som jag känner mig skit så finns det faktiskt några personer som får mig till att fnittra och bara släppa loss, på olika sätt  

Inga namn nämnda och inga glömda för ni vet nog vilka ni är, om inte så säger jag bara att ni har träffat mig denna helgen   

Kanske blev jag lite på lyset i fredags men jag ångrar inte det för 5 öre och står för vad jag sagt och gjort, faktum är att jag inte ångrar något jag gjort sedan i fredags och frågan är om det blir en repris??? Ni som vet med er att ni är inblandade kan ju ta er en funderare och höra av er  

I övrigt så vill jag bara säga att ni är underbara och betyder massor för mig, men ni vet nog också att det är på olika sätt och vis   

Och jag avslutar kvällens blogg med att skicka er en liten försynt cyber puss på valfritt ställe  

Tjingeling...      

Skapa flashcards