Alla inlägg den 10 september 2011

Av Catti - 10 september 2011 10:31

Jag vill bara klargöra att JA, vi ska skiljas och NEJ det finns ingen återvändo!!!

För er som så gärna vill ta parti för den ena eller andra så vill jag klargöra att ni ska ta och tänka er för både en och annan gång då det finns barn med i bilden!!! Samt att vi pratade om det i lördags och båda sa att vi är mer som kompisar och då är det dags att gå åt var sitt håll, man ska ju inte vänta tills man tär sönder varandra och till slut hatar varandra...

Jag har fått frågor och jag tar inte det offentligt på fb så vill man verkligen veta vad som pågår så fråga mig, jag nås på min mobil, hemma eller på andra sätt...

Men jag vill bara klargöra att ni som valt att ta "parti" får stå för det men ge fan i att utsätta mina barn för mer skit, visst blir det jobbigt för alla parter men vi ska fixa det så att alla ska försöka slippa mer oro och problem...

Kan ju även passa på att ge en liten känga till de personer som tror att jag är en desperat singel att det är jag inte så sluta att skicka mindre rumsrena inviter på sms eller bilder på könsorgan på mms... Kan ni inte ge ert namn så skit i att skicka över huvudtaget, jag känner nämligen inte igen vilka "snalar" som tillhör vem...

Ärligt, bara tänk er för. OK? Det kan ju inte vara så svårt....

I övrigt så önskar jag er en riktigt underbar lördag...

Tjingeling...

Ovido - Quiz & Flashcards