Alla inlägg den 19 september 2011

Av Catti - 19 september 2011 17:04

Fortfarande måndag och jag är fortfarande glad   ja förutom på en kärring som inte kan ha koll på sin as fula tax som attackerade min underbara prinsessa... Nästa gång ringer jag inte polisen då tar jag fram hagelbössan direkt!!! 

Har försökt att plita ihop en liten "måste köpa lista", mat är ett måste samt nya kläder till barnen och jag är åter i behov av underkläder och jeans i mindre storlek, fattar inte detta   Hoppas att jag hinner iväg till Överby imorgon en sväng så att jag slipper dra på mig för stora kläder och byta om i panik i bilen på parkeringen igen  

Håller på som bäst att laga lite mat till gossarna, ris och currykyckling, sedan är det en skön dusch och sängen som gäller för min del. Fick bädda rent igen då hunden hade roat sig med att bröta runt i sängen och det låg som en ryamatta efter att hon skakat av sig päls   men då har jag rena sängkläder att krypa ner i när tiden väl blir slagen...

Näpp, kanske dags att röra om i grytorna lite så...

Tjingeling...   

Av Catti - 19 september 2011 06:53

Måndag morgon och jag har varit uppe länge, snart dags att väcka barnen och dra sig till skolan...

Igår hade jag ett samtal med en person och vi kom fram till att ju närmare någon står en desto lättare har de att svika dig och köra kniven i ryggen på en, hur kommer det sig då tro? Jo, det är för att man inte förväntar sig det av personen/personerna...

Så med andra ord så ska man inte lita på personer som egentligen ska finnas där utan sök utanför det genetiska arvet för de har inte lika vassa knivar... Vad som än händer så finns jag fortfarande där och det vet du och följ ditt hjärta!!   

Förra veckan flöt på bra förutom att ett av barnen fick akut till vct och kolla upp ekg, ska få tid för ytterligare kontroller.

Har även kommit fram till att hösten/vintern är den värsta tiden för en kvinna att vara singel...

1. Mörker, och är man som jag lite mörkrädd så är det mindre kul...

2. Kylan, ingen kan värma en....

3. Klädsel, när man är singel så ska man ju kanske ha lite snyggare underkläder ifall att om man skulle råka på någon men nu är det ju dags för myskläder och mamelucker =(

Sedan finns det säkert flera punkter men det har jag inte tid med nu för det är dags att väcka mina gossar så...

Tjingeling och ha en bra dag...   

Ovido - Quiz & Flashcards