Alla inlägg under augusti 2010

Av Catti - 5 augusti 2010 12:27

Provsvaren har kommit, men jag får vänta tills på tisdag då läkaren ska ringa mig och berätta.

Det jag hitills vet är att en del av dom var för höga värden, fick även reda på att jag ska räkna med att få ha hålet i minst 1 månad till då det inte läker så bra.

Som att inte detta var nog, så finns det folk i min omgivning som fått för sig att det är ok att suga musten ur mig.

Jag skiter blanka fan i vilka personerna är, om vi känt varandra hela livet, är annhöriga eller bara flyktigt bekanta. Det är inte ok att göra på det sättet, har jag gjort det mot er????

Önskar att vissa bara kunde radera bort mig både ur sina liv, samtalslistor och internet för då hade jag vetat att dom själva insett att dom har gått på tok för långt gentemot mig...

Nu ska jag hålla mig undan från allt och alla, vill inte vara med i vissa personers kaotiska liv som de ändå inte gör vidare mycket för att ändra på.

Känner man mig så borde man även veta hur jag mår och vilka värderingar jag har, hur i h-vete kan man då vara så förbannat egotrippad att ens höra av sig till mig om vissa saker???

╭∩╮⎝⏠0⏠⎠╭∩╮

Skapa flashcards