Direktlänk till inlägg 12 augusti 2013

Kort och gott...

Av Catti - 12 augusti 2013 21:39

Varit ett tag sedan jag skrev men det har hänt så mycket runt omkring. har varit nyktra i över 6 månader och livet rullar på,,, Snart är det flytt på gång och jag ska börja gå till sjukgymnasten för att få ordning på mina handleder, det rör på sig så att säga,,,

Senaste veckan har varit knas, jag som egentligen inte kan kräkas har lyckats ett antal gånger den senste tiden blandat med ulkningar och tröttheten från h-vetet hmmmm får nog kolla upp detta...

Just nu ligger lillbus i sängen och är mäkta nöjd över dagen som varit, jag vill bara få sova för det känns som att jag inte kan få nog av sömn   

Har varit på dop då min make blev gudfar till en sötnos vid namn Ebba, dopet gick i rosa och svart så vi gick "all in" och förgade håret rosa hahaha, fast nu har jag rosa med lila toppar,,, Kanske dags att förga det igen men frågan är till vilken färg??? 

Snart fyller lillen 6 år och ska börja på den "riktiga" skolan som han kallar det, dagis är ju för små barn, jaha, när blev min lillprins så stor tro??? 

Känner att detta får bli en kort uppdatering för nu börjar handlederna redan strejka....

Tjingeling och ha det så gott....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catti - 13 mars 2015 08:12

Men ärligt, hur står det (s)till där uppe???? Är de 2 grå i inbördeskrig??? Hota om och om igen med att ta sitt liv, efter vad du gjort så finns det nog folk som vill hjälpa dig. Vet du ens om att du är patetisk? Vet du ens om vad du utsätter din...

Av Catti - 20 februari 2015 16:07

Äntligen så slipper jag dom, jag behöver aldrig mer ha med dom att göra.... TJOOOHHHOOOOO Hon tog och flög till varmare breddgrader och där lär hon trivas för sådan var hon.... Så skönt att slippa patrasket YEEEYYYYYYY I´M A LIVE!!!!!!!! Jag är...

Av Catti - 12 januari 2014 09:55

Varit vaken en stund och hunnit ta med Iza på en promenad, kan inte riktigt bli av med alla tankar. Försöker att inte fundera så mycket och speciellt inte på negativa aspekter men det är svårt... Tänk OM. ifall det är det värsta beskedet? Vill ...

Av Catti - 17 december 2013 06:33

Tja vad ska jag tro, kan jag råka ut för mer tro??? Som det är i dagens läge så har jag: *En bruten stortå *Droppfot *Ischias *Diskbråck i svanken *En kota som strular i ryggen *Benskörhet i ryggen *Karpaltunnelsyndrom i båda handlede...

Av Catti - 8 december 2013 06:19

Jisses vad tiden går fort, det är redan andra advent och jag är vaken sedan några timmar men de andra sover gott    Nu är det inte många dagar kvar till julafton och här är det en liten kille som längtar, längtar både efter själva julafton med allt...

Skapa flashcards