Alla inlägg under mars 2012

Av Catti - 30 mars 2012 10:52

Då var det fredag igen då, har hunnit med att fixa kattlådan, duscha och göra lite "ansning"  

Återstår bara att pimpla kaffe, suga av golven och få iordning lite innan jag drar mig till Trollhättan. Ex-maken är tydligen på väg så jag får ta och se till att barnens väskor är packade...

Känner mig verkligen taggad idag   är ju inte riktigt säker på vart jag kommer hamna i helgen då jag har några inbjudningar men det ordnar sig när det väl lider mot kvällen   Kom på att jag borde nog packa ner lite pryttlar till mig med om jag ska sova borta...

Nu måste jag sätta lite fart...

Tjingeling....  

Av Catti - 29 mars 2012 15:32

Idag har jag haft förjäkligt ont i svanken av diskbråcket men det är bara att bita ihop och gilla läget  

Imorgon så ska jag köra min underbara svärdotter och son till Trollhättan för Emma ska skaffa sin första tatuering... I helgen så ska jag troligtvis tillbringa en natt hos Christel och en natt hos Magnus, lär bli mycket tjöt om gamla tider och framtiden...

Är även bjuden till Elmia över påsken men vet inte om jag ska åka med, känns änna lite som att det där kapitlet är över för min del...

Snart är det dags att börja med middagen och sedan klättra upp i sängen... Sov inget inatt då jag pratade i telefon med en go tjej....

Föresten så får jag nog tacka Lexxus eller hans kompis för det gulliga sms:et jag fick hahaha

Tjingeling.... 

Av Catti - 25 mars 2012 14:49

Vill bara säga tack och saknar dig...  


Av Catti - 21 mars 2012 11:34

Idag kom dagen då vi kunde skicka in fullföljdsansökan om äktenskapsskillnad, vi gick gemensamt till Tingsrätten och lämnade in den så det tar 3-4 veckor innan vi är lagligt skilda....

Kan bara säga att det känns skönt att vi är vänner och nu börjar livet på nytt för oss..

Ibland blir det inte som man vill och har tänkt sig, då får man försöka ändra på det...

Så det enda jag kan säga är... Ta hand om mitt   eller lämna det åter så att någon annan får chansen att försöka...

Nu ska jag ta mig mera kaffe och se på tv...

Tjingeling... 

Av Catti - 20 mars 2012 17:31

Filip har troligtvis fått flunsan, feber och ont i kroppen... Det var inte kul att behöva ta med honom för att handla...

Vill att denna dagen snart är över, imorgon så är det äntligen dags!!!

Har datorn igång men ligger mest och myser med lille prinsen, mycket tv-tittande har det blivit...   goding...

Nu är ska jag ta och ha lite mys pys igen...

Tjingeling... 


Av Catti - 20 mars 2012 07:34

Sovit riktigt gott inatt, vaknade för en liten stund sedan och nu ska jag se till att få i mig kaffe och medikamenter... 

Pratade med några goa tjejer igår och nu ser jag fram mot nästa barnlediga helg, ska nämligen ut med brudarna och roa oss   

Jag har inte varit ute på flera år så det ska bli kul, dag och plats är bokad men frågan är vad jag ska ha på mig???

Tror att det kommer blir lite galet då båda tjejerna är lite tokiga av sig hahaha

Idag ska jag iväg med Filip och handla, sedan blir det hem och mysa  

Nu är det nog dags för mig att rocka igång dagen så får jag skriva mer senare om jag orkar...

Tjingeling...



Av Catti - 19 mars 2012 15:31

Det är en bra fråga just nu, man kan ju börja med lösnummer och se om man gillar det...

Kände mig lurad först men jag börjar inse att jag har lurat mig själv, hmmm.... Tur att jag är på rätt spår igen och nu ska jag försöka att lära mig en läxa...

Har en sjuk liten gosse som är nedbäddad brevid mig i sängen, hoppas han mår bättre imorgon så att vi kan åka och handla samt eventuellt ta en fika med L...

Nu ska jag ta mig lite kaffe och vänta på att Filip vaknar så att jag kan serva honom....

Tjingeling...


Av Catti - 19 mars 2012 11:02

I helgen så var det mycket funderingar och stora beslut som togs...

Efter att ha mått ganska skit ett tag så har jag äntligen kommit på rätt spår igen, jag har varit ganska flitig på morgonen och hunnit med att skriva in mig på af och även fått en timanställning...

Känns riktigt skönt att "vara tillbaka" och känna mig ganska bra till mods, en riktig lättnad faktiskt...

Det känns att det är vår och att jag kommer njuta av framtiden hur den nu än ter sig...

Ska iväg på ett möte senare idag och efter det vet jag ännu mer om framtiden, men den känns ljus oavsett tråkigheter och sorger som sker längs med vägen...

Nu ska jag börja fila på mitt cv som ska skickas till några ställen...

Tjingeling...

Skapa flashcards