Alla inlägg under november 2012

Av Catti - 22 november 2012 17:24

Som vi skrattat idag men vad kan man annat göra???

OK, jag vet att man inte ska skratta åt vissa personer men om man är så sjuk och missbrukar så kan man fan inget annat göra...

Hoppas grabbarna blir minst lika lycklig som jag är   

Ps! Ni som ville läsa om sanningen som jag lovade att skriva så finns den nu på pränt, bara att tjoa till så får ni tillgång till den...

Tjingeling


Av Catti - 9 november 2012 16:31

Idag så åkte lillen och mittenkillen till deras pappa så jag och älsklingen myser och gosar, den äldste och hans fästmö ser man inte mycket av   

Imorgon så ska jag till secondhand och lämna några skor och annat bös som jag hittat här och som jag vet INTE tillhör mig, barnen eller älsklingen så bort ska skiten!!!

För övrigt så ärjag så är jag lycklig och så harmonisk och detta har jag inte varit på många år!!!

Från att ha haft med psykiskt sjuka människor att göra så har jag hittat en MAN som är helt otrolig!!! HAN förgyller min dag, att se hans leende och att bli hållen av honom är så otorligt glädjande och tryggt...

Min ex-make tycker bra om honom och hans kommentar efter att han träffat honom var inte dålig med tanke på vilka han jämförde honom med och VAD han sa   

Idag har älsklingen fixat julskinka, prinskorv och mos till oss medans jag stått för musiken och de stora har myst...

Ikväll så har jag och gos lite att göra, dusch, tv och planera julen....

   sweet dreams   


Skapa flashcards