Alla inlägg den 25 september 2011

Av Catti - 25 september 2011 06:15

Tror inte att jag varit så här dålig sedan jag låg på NÄL förra våren, satan i gatan säger jag bara...

Får ringa vårdcentralen imorgon så att dom får ta en kik och kolla om jag behöver ytterligare medicin, Cocillanan tar ju knäcken på mig   De som känner mig vet att jag får ångest och känner mig som en usel mamma om jag somnar mitt på dagen men nu sover jag ju i flera omgångar på dagen oavsett om jag tagit eller inte av hostmedicinen så inte nog med en rinnande näsa, feber, hosta och skallebang, utöver det så har jag ågren för att jag slocknar titt som tätt...  

I övrigt så har jag låtiti mina barn glädjas, Anton var riktigt glad när jag tog med honom till JC förra veckan för att handla kläder och Linus fick köpa sina hett efterlängtade DG skor men även Filip fick ju nya kläder men det han tyckte mest om var nog de nya leksakerna   

Jag älskar verkligen mina underbara söner     

Hemmet känns som en kaotisk röra just nu, ser verkligen fram emot när köket är klart och vardagsrummet är färdigmålat, men för att det ska bli det så behöver vi friskna till...  

Vi hade ju kollat på gardiner men när de skulle köpas så köpte jag fel för det skulle tydligen vara svarta och inte vita som jag fick med mig så Tygladan fick sig ett besök och det blev inhandlat gardiner som Linus valde så nu kanske en herre blir nöjd  

Har haft lite samtal med Anneli om både ditten och datten och fått lite förmaningar så jag har lovat att inte göra något dumt, men något dumt har jag nog aldrig gjort hahaha Längtar tills hon kommer hit, behöver verkligen få en kram av en vuxen och bara ligga på sängen och prata om allt möjligt och innan någon undrar så NEJ jag dras inte åt andra hållet men istället för att sitta på en jäkla köksstol så kan man ligga på sängen och bara babbla, har du aldrig gjort det så testa haha

Hörde ett ljud nyss och gick för att kolla, blir bara så trött för nu har hunden roat sig i sängen... Överkastet låg på golvet och hon har legat och rullat sig i sängen så det är fullt med hundhår på lakanet, hon tänker inte på att matte är dålig utan nejdå, matte ska även få byta sängkläder...  

Lika bra att ta mig ut med henne på dagens första promenad...

Ha en bra dag och tjingeling...

Ps! Kanske inte säger det så ofta men OM ni läser detta så vill jag bara säga att jag älskar er, då menar jag mina barn och några till    

Skapa flashcards