Alla inlägg den 22 september 2011

Av Catti - 22 september 2011 16:34

Torsdag och jag mår skit, jäkla tur att jag klarar av att ta hand om mig, barnen, hunden och hemmet ändå   

Blir lite lagom trött på vissa personer men de ska inte få dra ner mig, jag skiter helt i vad de har att säga för jag lever mitt liv som jag vill och det har de inget med att göra   

Imorgon så skulle jag åkt iväg på studiebesök men mår som jag gör och vågar inte utsätta mig för det så jag får vackert stanna hemma och tycka synd om mig själv...

Ska stänga av larmet och hoppas att få sova ut.

Får klura lite på framtiden och se om jag kommer fram till något, just nu tar jag varje dag som den kommer och kanske ska jag göra det ett tag till   

Nu ska jag försöka att äta lite innan jag loggar ur och går i dvala, hoppas att jag får   med John Blund inatt  

Tjingeling...  

Ovido - Quiz & Flashcards