Alla inlägg den 26 september 2011

Av Catti - 26 september 2011 17:11

Måndag och jag mår fortfarande skit, börjar tro att min trötthet kan bero på vikt nedgången...

I övrigt så har jag full rulle runt mig, fattar inte hur jag orkar igenom dagarna när jag mest är som ett kolli...

Helgen gick fort och jag behöver snabbt bli frisk så att jag kan njuta av kommande för inte fanken vill jag sova bort ännu en helg, får besök och kanske så blir det en liten tripp någonstans där jag kan hitta på något bus   

Är lite kluven, har en killkompis som är lite tetig av sig och i ett svagt ögonblick lovade jag att hjälpa till med en sak men nu är ju jag dålig så personen surar vilket ger mig ågren så frågan är om jag verkligen måste iväg för att fixa det jag lovat även om jag inte orkar  

Får fundera på saken, och se vad som händer...

Tjingeling... 

Ovido - Quiz & Flashcards