Alla inlägg den 7 september 2011

Av Catti - 7 september 2011 05:57

Uppenbarligen så blir det vård av barn idag igen för min del, barnen går före och så kommer det att vara vad som än händer i livet...   

Idag så ska S åka till min mammas lägenhet och vara där för att avlasta med katten och allt eftersom det är som det är, ingen har ens en susning om när hon får komma ur västen eller ens börja prata igen. Känns hemskt att stå där och prata men inte få något svar, hur förbannad jag än varit så är det ändå min lilla mamma som ligger där på IVA   

Får nog fundera på vad jag ska hitta på till middag idag, Linus kommer från kortis idag och Anneli kommer hit för att finnas som stöd och då kanske jag kan göra något gott att mumsa på åt dom   

Känns lite konstigt just nu men jag har äntligen börjat inse att jag faktiskt har ett eget värde i livet, så denna veckan har det hänt mycket och mer är i görning.

Nu ska jag ta lite mer kaffe och fundera ut vad det blir för middag, kanske ska ge dom några allternativ som: kött och hasselbackspotatis med murkelsås, kebabgryta eller kanske köttbullar och makaroner?  Svårt val men det får de andra avgöra.

Tjingeling och ha en bra dag...

ps! håller tummarna för en speciell person idag...   

Ovido - Quiz & Flashcards