Alla inlägg den 9 september 2012

Av Catti - 9 september 2012 13:43

Helgen blev inte som jag tänkt mig men sånt är livet...

Denna veckan som kommer så har jag 1 möte, i övrigt så ska jag försöka putsa fönster, damma och moppa....

Idag har jag putsat några fönster, dom blev renare även om det blev ränder och flammigt men skit samma....

Fick besök av Titti i helgen och vi får se till att komma ut på lite roligheter snart, förra gången blev rolig även om det blev lite knas hahaha

Känner att det är "backen i" som gäller, antingen eller så att säga....

Nu ska jag se om riset har "dragit" klart så att det blir middag, lite sugen är jag allt...

Antar att det är dags att försöka få ihop tankarna och vissa saker i livet, "gör rätt eller gör om" så att säga...

Renbäddad säng och nyduschad kvinna som förhoppningsvis får sova lite mer denna natten än förra....

Tjingeling

Skapa flashcards