Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Catti - 3 maj 2012 15:38

Nog för att man inte ska ha för höga tankar om sig själv men jag tycker allt att jag är värd lite mer än detta, vad pågår egentligen???

Tycker att det är dags att ta och reda ut en del begrepp och reda ut situationen, antingen eller...

MILF verkar mest stå för Min Idiotiska Lilla Framtid...

Snart är maten klar, ingen matlust men måste försöka få i mig lite...

På lördag ska jag vara chaufför men i övrigt så verkar det bli en lovande helg för mig...

Tjingeling...

Av Catti - 3 maj 2012 13:10

Har haft besök av Lena, lite kaffe i skuggan i gott sällskap är inte fel...

Verkar som att jag kanske blir barnledig till helgen, kanske skulle passa på att åka iväg och få lite vuxentid???

Är egentligen bortbjuden på fredag men om inte solsvedan lagt sig så är det inte kul att dra iväg och umgås med folk...

Idag blir det till att undvika solen, har förbannat ont...

Nu ska jag försöka få i mig lite mer kaffe...

Tjingeling...

Av Catti - 3 maj 2012 02:39

Jag har lärt mig att jag INTE ska ta min medicin utan att ha ätit och sedan sitta i solen, jag blev yr och rejält konstig... Ligger nu på sängen med frossa och har ont så in i h-vete, solbränd som satan... Ser ut son Danska flaggan = röd och vit  

Har haft besök av Christel och töserna 2 dagar på raken samt att Fredrik kom förbi igår (det är ju torsdag nu) , har varit riktigt kul men både jag och barnen saknar T.

Ska försöka få i mig en macka och smörja in mig, träningsvärken i baken har spridit sig till baksidan av ena låret...

Natti natti och Tjingeling...

Ovido - Quiz & Flashcards