Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Catti - 1 januari 2012 10:20

Året som gått började allt annat än bra...

Min bästa vän dog, det var bland det värsta jag varit med om  

Därefter så har det rullat på med att jag fått uppleva vilka som verkligen finns där i med och motgång, en del personer var otippade och andra var förväntade...

Under året som gått så har jag även fått kontakt med personer från mitt förflutna, både i vänskapens tecken samt i på andra sätt...   

Har även genomgått flytt till en underbar bostad samtbytt namn i samband med skillsmässoansökan, kontakten med min blivande ex-make är bättre nu än den varit under våra senasste år som gifta...

Barnen mår mycket bättre och vi alla förtjänar det bästa, de som anser sig veta vad det bästa är för oss har inte en aning då de inte är oss!!!

Skador och sjukdomar har kommit och gått men det finns en ljusning   

2011 avslutades med att min äldste son förlovade sig med sin underbara flickvän och jag fick somna brevid min älskling, han är en helt underbar man.... Igår tog han med sig minstingen för att tvätta bilen men kom hem med rosor till mig och sa "Gott Nytt År älskling" Kan man annat än bara älska en sån going???  

Nu ska jag börja med frukost till mina godingar och njuta av en underbar start på detta nya år....

Puss och tjingeling... 

Skapa flashcards