Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Catti - 11 juli 2012 19:59

Japp nu ser jag fram emot mitt liv som mamma och att träffa en person...

Imorgon ska jag ringa åklagarmyndigheten angående 1 av mina 4 anmälningar, för jag undrar när dom vill ha mina utskrifter samt mobilem...

Vet att personen som håller i en av utredningarna är tillbaka den 20/8 men vill få in skiten och få ett slut...

Nu ska jag ta och mysa ner mig i sängen och njuta av lite sms    

Pusselipuss och tjingeling

Kan påpeka för en viss person att den enbart ska tänka sig för väldigt noga då vissa barn vet vad den gjort med vissa mediciner!!!

Av Catti - 11 juli 2012 09:23

Har fått ta vab igår och idag, nu ligger jag med en go smärta i diskbråcket men det brukar sex fixa *SKOJAR*

2 dagar kvar så är jag barnledig, känns riktigt bra med tanke på att jag fått några extra tusingar...

Hade mitt ex här en sväng igår, vi ska försöka lägga upp en struktur eftersom det verkar som att jag kan bli barnledig 3 helger på raken efter semestern....

Nu ska jag försöka få på mig lite kläder innan jag ska iväg en snabbis till Stefan för att hämta en eller två saker, sedan ska jag vänta på att höra från en person ;-)

Tjingeling....

Ovido - Quiz & Flashcards