Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Catti - 11 juni 2012 08:33

Måndag morgon och jag ligger kvar i sängen och drar mig, ska följa med barnen på läkarbesök idag och kan ligga kvar i någon timme till...

Är ganska trött efter helgens "bravader" samt att jag inte sovit så gott igår och inatt, saknar en famn att mysa i...

Känns som att denna veckan blir långtråkig men jag får härda ut, ska försöka fördriva tiden med att göra en del ansökningar samt biblioteksbesök utöver det vanliga donandet...

Funderar på att ta mig en tripp till NÄL i veckan, klämmer in det någon dag då Filip är på dagis...

Igår kom barnen hem, de blev ganska besvikna över att T inte var här men det får dom leva med...

Nu vaknade Filip och vill ha frukost så jag får hasa mig ur sängen...

Tjingeling...

       

Ovido - Quiz & Flashcards