Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Catti - 14 maj 2012 20:17

Hoppas att det känns bra att leka med andras känslor, göra dom till en bricka i ett spel som uppenbarligen är ett skämt!!!

OM nu någon av de inblandade bryr sig så kan jag bara säga GRATTIS!!! Ni lyckades med att förnedra, knäcka och jävlas med mig... Inte bara med mig, som bonus så blev mina barn indragna och nu får JAG förklara för dom vad som pågår...

Känns det bättre om jag även berättar att mina söner ikväll fått se sin mamma gråta??? 

NJUT för helvete om det glädjer er...

Jag min dumma jävel trodde och hoppades på något som jag ikväll fått reda på bara är en dröm, en löjlig fantasi....

Så här behandlar man inte ens en ovän, hoppas ni inser och är riktigt nöjda över vad ni åstadkommit med...

FY FAN så korkad jag varit/är som trott mer, hoppats, önskat... 

Inte undra på att det är kul att skämta om mig när jag ÄR ett skämt...

Önskar bara att mina barn sluppit uppleva detta som hänt idag, vad kan jag säga??? Er mamma är en kass och patetisk varelse som inte är värd mer???

Jag skäms, så förbannat urbota dumt av mig att tro för ens en sekund att jag skulle vara värd något för någon!!!

Får vackert skylla mig själv och bjuda på detta skämtet hur jävla smärtsamt det än känns och hur många tårar jag än fäller....

Nu vet jag, jag är inget värd... 

TACK så mycket för att ni fick mig till att inse detta!!!

Av Catti - 14 maj 2012 14:48

Måndagar är fanimig som män... De kommer för fort!!! 

Denna veckan blir det en del att fixa om nu inte ryggen lägger av igen, känns inget vidare idag...

Blir lite småtrött av att bli behandlad som en "bra ha sak", sak är rätt ord då jag tydligen inte uppfattas som en person med känslor...

Tror att det blir bäst om jag håller mig lite för mig själv så slipper jag störa andra, känns ju ändå att vad jag än säger eller gör så blir det bara fel...

Skulle bra gärna vilja gömma mig helt ett bra tag, snart är det morsdag, min födelsedag och sedan midsommar... VAD fan ska man hitta på? Känner inte för att fira något av det men till midsommar får jag offra mig för barnens skull men de andra tillfällena kan lika väl kvitta...

På söndag fyller den äldste sonen år så efter det skulle jag kunna gömma mig från mänskligeten om det går och komma fram om 1 månad...


Känns som att jag är fast i livet, vill komma vidare men vet inte hur och vad jag ska göra... 

På fredag så blir det eventuellt att jag tar en sväng till en kompis, kanske kan få några bra råd???

Får börja med att hålla mig undan lite så kanske jag kommer fram till något, det enda jag vet är att barnen kommer först men om inte jag är glad och lycklig så märker barnen det och de förtjänar en glad mamma...

Snart är det dags att börja med middagen....


Till dig som läser detta vill jag bara säga: - Ha det så gott och om jag inte hör av mig så är det för att jag inte tänker störa, vill någon ha kontakt så är det bara att höra av sig...


Tjingeling...

Skapa flashcards