Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Catti - 13 maj 2012 13:49

Då var det söndag igen, blev sovmorgon och gick upp vid 10-tiden...

Jag och Filip stack iväg till lekplatsen där det blev bus och väl hemma så blev det lunch och mys, vet inte när de andra kommer hem...

Dagarna rullar på fort nu och det kommer vara en del att stå i, allt från kalas till skolavslutningar....

Har skrivit inhandlingslistan, på fredag så får det bli en sväng till Överby och köpa skor och eventuellt lite McDonalds...

På lördag är vi bjudna på fest och på söndag fyller en av sönerna år, på något sätt måste jag trolla ihop en tårta...

Filip verkar ha planer för sig och Tomas, han pratar om klättring, cykling, rally, karuseller och hårdroch....

Häromdagen så blev jag utfrågad vad jag önskar mig i morsdag och födelsedagspresent, jag känner att i år så får det bli överraskning.... Fick frågor om det ena och det andra så jag har ingen susning om vad som är i görningen....

Nu ska jag ta och fundera lite på vad det blir till middag...

Tjingeling...

Ovido - Quiz & Flashcards