Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Catti - 10 maj 2012 18:23

Har inte sovit vidare bra inatt, drömmarna var både bra och dåliga...

Nu är jag trött som ett jävla ap-skaft, fryser också som ett skållat ollon  

Det har regnat hela dagen och när jag skulle hämta lillprinsen på dagis så öste det ner, var lagom kul så väl hemma blev det till att byta om till myskläder och fixa en mugg te att värma mig med...

Imorgon så blir det inget dagis, jag har lovat att vi antingen ska ta en busstripp eller hitta på vad som faller oss in... Filip har tjatat hål i huvudet på mig om att Tomas är bäst och om bussresan vi gjorde, får se om vi kanske kan ta bussen tur- och retur runt stan  

Kanske skulle vara lite smart och ta en busstripp till någon imorgon som bjuder på kaffe och har ett badkar att låna ut  

Just nu väntar jag på att Filip ska somna och att Linus ska komma hem så att jag kan lägga mig och sova, tror att jag kommer gäspa käken ur led snart...

Kanske ska ta och försöka skriva månadens inhandlingslista eller lösa lite korsord tills jag kan krypa ner under täcket och sniffa kudde, å andra sidan så kan det vara gott att somna till ljudet från teven...

Märker att jag är lite trött för jag har fått rätta en del stavningsfel så det är nog dags att försöka piggna till så att jag inte somnar före Filip...

Tjingeling... 

Skapa flashcards