Alla inlägg den 24 april 2012

Av Catti - 24 april 2012 11:16

Gillar det du gör, tror du redan vet om det också....   

Dagens möte blev inställt, imotgon blir det till att åka till Uddevalla sjukhus och på torsdag så ska jag på möte, vuxenpsyk ringde nyss och vill att jag kommer dit för att berätta hur jag upplevt situationen med en person...

Jösses vad jag längtar till helgen...

Har inte sovit mycket inatt, haft ont i svanken men det går nog över hoppas jag...

Funderar på attlägga mig tidigt idag, är så förbaskat trött....

Det är snart maj och just nu dricker jag glögg, vet inte om jag blivit tokig   men gott är det....

Nu ska jag se på tv en stund, får jag mer energi så drar jag mig ut i trädgårdslandet senare och flyttar lite plantor samt odlar lite frön...

Tjingeling... 

Ovido - Quiz & Flashcards