Alla inlägg den 13 april 2012

Av Catti - 13 april 2012 15:04

Jag tror inte på att fredag den 13:e är en otursdag men idag har jag haft otur....

Min dammsugare gick av vid röret och det enda jag hittade att försöka laga den med var maskeringstejp, det fungerade inte så bra   så just nu skulle en händig karl vara välkommen....

Har inte sovit inatt då jag hade rejäl magknip men fick sovit 3 timmar på förmiddagen, för att hålla mig vaken så passar jag på att tvätta och pimpla kaffe även om jag inte blir pigg av kaffe så är det i alla fall något som håller mig sysselsatt genom att lyfta muggen  

Är ganska så trött nu och skulle inte ha något emot att få   med John Blund men det är bara till att bita ihop och försöka hålla mig vaken i några timmar till...

Linus kom nyss och berättade att jag slipper laga mat imorgon, DET ser jag fram emot  

Har tappat räkningen på hur många muggar kaffe jag druckit men det är nog dags att ladda bryggaren och få i sig några fler muggar...  

Börjar längta till den 11 oktober då jag och Tomas ska gå på WASP konsert i Trollhättan, biljetterna är redan fixade   

Tjingeling....


  

Skapa flashcards