Alla inlägg den 4 april 2012

Av Catti - 4 april 2012 17:29

Onsdag = lill lördag = lill lördagsgodis...   

Gottade mig idag, blev en go klubba med Odense Nougatsås.... Är gottigare än det låter   

Är riktigt mör i kroppen efter ett redigt motionspass på närmare 2 timmar, höll på att somna direkt efter passet men fick tvinga mig hemåt och lär garanterat sova gott inatt... 

Snart ska lillbus i säng och efter det så är det fritt fram för mig att klättra upp i sängen och drömma mig bort efter en riktigt bra dag!!!! 

TACK är allt jag kan säga för både samtal och sällskap, du vet vem du är...   

Tjofadderuttan så mör och trött jag är, konstigt nog har jag inte ont i svanken heller  

Dagen som började skit blev bara så bra!!! Weeeeiiiiii, borde egentligen kuta i säng så att inget negativt hinner hända....  

Tror inte ens att jag behöver   med John Blund hahahaha

Funderar på att skita i att göra påskmat i form av ägg så slipper jag känna odören som följer av rutten ägg som sönerna kan avge, istället så är jag sugen på att göra potatisknyten och marinerat kött. nam nam nam

Tjingeling....  

Ovido - Quiz & Flashcards