Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Catti - 22 januari 2012 18:55

Idag har jag och sötnöten varit tillsammans i 3 månader, tiden går fort...  

När han vaknade så fick han kaffe och smörgåstårta, sedan har dagen rullat på...

Imorgon är det vardag igen och tanken är att när han åkt till jobbet så ska jag försöka få fixat lite i vårt nya sovrum  

Filip och Linus har varit hos sin pappa i helgen och kom hem idag, känns tomt utan  dom men detta är behövligt för oss allihopa!!!

Helgen har varit full av lugn och ro samt mycket mys med sovmorgnar, synd bara att min tå blev skadad... Gör ganska ont men det går över!!!

Känns lite knas att ha hittat min "ungdomskärlek" igen efter alla år och att han fortfarande är den underbara person han var då, bara den grejen att han grattade mig på vår 3-månaders dag idag och köpte blommor på+ nyår samt allt gulligt han säger... Jösses vilken underbar perosn han är....  

Det han gör och säger går inte att förklara mer än att jag älskar honom för just den person han är!!!!

Snart ska jag krypa ner i sängen och gosa ner mig i hans famn....

Tjingeling...

  

Skapa flashcards