Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Catti - 16 januari 2012 18:02

Måndag, har varit hos läkaren idag och fått det bekräftat att jag har halsfluss... Blähhh, 10 dagar med Kåveåpenin 1mg x 3 så min mage lär ju rasa  

Vilken tur jag har som haft älsklingen här, han har skött om mig, barnen och hushållet  

Måste bara säga att han är så jäkla underbar på alla sätt och vis,   verkligen honom för att han är just han!!!  OM nu någon missat vem han är så heter han Tomas... Ni som har mig som vän på fb vet nog vem han är  

Får nog vackert stå till svars nu, jag älskar honom för han är den finaste mannen på denna jord och mina barn avgudar honom! Den 22:e har vi varit "tillsammans" i 3 månader, men de känslor jag hade för honom 18 år sedan gör sig påminda och tiden har inget att säga till om!!!

Snart ska jag i säng och sniffa på älsklingen som luktar så förbannat gott, jag är nog en "Tomasholic"  

Tjingeling... 

Ovido - Quiz & Flashcards