Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Catti - 25 juni 2011 04:48

I torsdags fick jag ett tråkigt samtal som slutade med ett besök på akuten, spenderade ett antal timmar på NÄL. Några timmar efter att midsommarafton gått över till midsommardagen så vaknade jag av ett samtal som inte var glädjande, kan inte somna om och är orolig men kan inget göra just nu    

Har istället börjat att plocka lite bland kontakterna och fb gör som den vill och raderar även folk som jag inte klickar bort   i vilket fall som helst så får folk söka mig på nytt om de känner för det, jag har inte ork eller energi att leta och lägga tillbaka eftersom jag inte vet med säkerhet vilka som försvunnit och inte...

Ska snart försöka att lägga mig och fortsätter rensningen vid annat tillfälle och tar bort alla de som inte visat, sagt eller påpekat att de vill stanna kvar..

Natti natti 

Skapa flashcards