Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Catti - 23 maj 2011 15:37

Tröttsamt men samtidigt bra på olika sätt...

Läkaren hittade inga fel på Filip men nu har jag fått kramp och blödning. Känns ju mindre trevligt men det ordnar sig nog, orkar inte ens bry mig om det för tillfället...

Detta kan förklara min yrsel som jag haft de senaste veckorna, fast man kan ju bli trött för mindre...

Insåg nu att det är dags att börja med mat...

Tjingeling och ha det gott i blåsten...

Av Catti - 23 maj 2011 11:49

Började veckan med att få vara hemma med Filip, har ringt till vårdcentralen och han ska visas upp vid 13 tiden. Har även fixat lite samtal till F-kassan och CSN, tvättat och sett på barnprogram med gossen. 

Ibland så blir det lite knas med det som man tänkt sig men det är ju så med livet...

Har fått reda på att jag tydligen ska undvika vissa personer då jag inte är önskvärd, ok, inga problems känner jag... Funderar bara på när jag senast involverade mig frivilligt? Snarare  som så att jag undvikit umgänge den senaste tiden men jag kanske har tagit kontakt i sömnen??? 

Orkar inte ens bry mig, min energi hamnar på vettigare personer och uppgifter. 

Vill de prata sin goja så får de göra detta, de vet inte hur jag verkligen har det i livet och då kanske de inte ska babbla på som de gör men man kan ju inte begära för mycket av vissa ibland... Efter allt jag varit med om så öppnar jag mig inte för folk om vissa saker, vet att en del personer i min närhet har mycket runt sig och då vill jag inte lasta dom med mitt...

Nu börjar det bli dags att börja dra oss mot vårdcentralen...

Tjingeling...

Skapa flashcards