Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Catti - 26 februari 2011 19:46

Väntar på att tvätten ska bli klar, sedan tar jag och åker ut med Walle...

Vet inte riktigt vart jag ska men jag kan inte bara sitta här, behöver ut...

Har suttit och kollat på foton och läst både vykort och brev, självplågeri kanske men jag kan inte låta bli...

Känner att jag får panik snart, har lust att åka till gymmet men det är nog inte så bra med tanke på min förkylning, hoppas den ger med sig snarast...

Orkar inte, vill inte, vad fan ska jag göra???

Funderar på att åka till en person men vet inte om jag stör... Kanske skickar ett sms och kollar läget...

Bara till att härda ut en stund till,,,

Tjingeling...

Av Catti - 26 februari 2011 15:10

Jag vill fly bort, vet inte vart men just nu är jag så rastlös och vill bara bort...

Känns som att jag inte har någon, ensam, tom, självömkan kanske men det är så jag känner det...

Min vän är borta, han kommer aldrig tillbaka...

Vet inte om och i såfall vem jag kan lita på, har ju blivit sviken av så kallade vänner tidigare och jag är hellre ensam än att jag blir sviken igen...

  

Ulf, fan säger jag bara... Saknar dig så in i helvete... Min enda tröst älskade   är att du har frid... Sov i frid min underbara vän...

Mitt sista farväl av dig igår var fruktansvärt, tårarna ville inte sluta... Kyrkan var så fin och en dela av våra forna vänner var där, du är så saknad och omtyckt...


Funderar på att åka iväg en sväng i bilen och bara gråta ut, ensam någonstans utan att behöva hålla inne tårarna, utan att behöva visa mig stark...

Det finns vissa saker som man inte vill berätta för vem som helst, inte ens sin partner, men dessa saker kan man dela med sig av till en riktig vän.

Min vän är borta, jag vet att jag har honom hos mig var jag än är, men jag kan inte höra hans röst längre...

Ska ta och fixa lite här hemma och se om jag orkar hålla skenet uppe, helt otroligt vad folk är nonchalanta/lättlurade... 

Ett skratt eller leende betyder verkligen inte att man mår bra, jag säger inget heller, varför? Det är ingen idé, jag har lärt mig att vissa inte bryr sig och då tänker jag inte ens ödsla min energi på att ens försöka få någon till att lyssna och bry sig...

Ja, jag tror verkligen att ungefär 90% av min omgivning är falsk, det finns orsaker till det, vilka orsakerna är finns skrivna i tidigare bloggar...

Tänker inte ge svar på mina inlägg, detta är mina känslor och om någon tar åt sig så kanske det finns en orsak!!!

Tjingeling...

Skapa flashcards