Alla inlägg den 25 november 2011

Av Catti - 25 november 2011 18:13

Fredag och jag vaknade med huvudvärk, har haft en h-vetes dag...

Började med att jag och Filip lämnade Tomas till jobbet, därefter lämnade däcket till verkstaden, vidare till dagis för att lämna Filip.

Sedan var det till att åka till akuten i Uddevalla för att lämna kryckorna, handla på 3-stad, hem, Lidl, därefter till Veronica och sedan Överby för att landa hemma igen.

Efter lite fika så var det dags att bege sig till Lidl igen, Elvys, Kvantum och hem för att fixa senapen, hämta däcket och till slut hämta Filip och byta däck...

Inte undra på att jag är i stort behov av massage och ompyssling... Försöker hålla mig vaken och ta hand om barnen och tvätten men känner mest för att lägga mig och sova....

Återstår att se hur morgondagen blir...

Tjingeling...

Ovido - Quiz & Flashcards