Alla inlägg den 10 november 2011

Av Catti - 10 november 2011 20:25

Fick inte mycket sömn i natt, Tomas var pratglad som sagt var...

Nu är ju frågan, vad har jag sagt och inte??? 

Vi var hungriga i natt vet jag, men jag är så hårt hållen att han förbjöd mig att åka till McD och köpa mat till oss så medan han smaskade i sig rester från middagen så försökte jag få i mig en varm macka som smakade bäverröv..

Både natten och dagen är lite röriga, har jag drömt eller har det hänt???

Har lite fragment om: soffa, katt, pingisbollar, sliskusar, sex och samlevnad  

Skit också, jag har inte så bra minne just nu om vad som är verkligt eller dröm...

Får nog försöka dra ur herrn vad som egentligen hänt och sagts, om nu han minns och kan vara så snäll och upplysa mig...

Jag är den sista person man ska prata med när jag är trött, fan jag kan ju lova bort mig själv eller sälja mina kläder i sömnen bara jag får sova...  

Bara sitter och väntar på att Filip ska somna, han är inte på bästa humöret idag då han trodde att Tomas skulle vara här när han kom hem från dagis... Kan ju säga som så att somnar han inte snart så kör jag honom till Trollhättan så får herrn ta hand om honom för jag MÅSTE FÅ SOVA!!!

Funderar på hur det blir imorgon? Är det: fram med parasollet eller på med regnrocken så kör vi???  

Vet att jag är körd men det är helt ok   

Av Catti - 10 november 2011 15:02

Oj så trött jag är, Tomas höll mig vaken med att prata, hmmmm...   

Problemet är att jag är osäker på om jag sagt något i sömnen, det får jag kanske leva i ovisshet med om han inte berättar...  

Kan bara konstatera att herrn verkade känna sig stark som Tarzan då han fick ett infall igår och skulle bära runt mig gränslad, 60.6 kg är ju en del, mer än 60 i alla fall    

Dagen gick bättre än förväntat, och nu sitter jag här ensam med en värkande fot   

Ska kolla på blocket tänkte jag, har en fundering på att införskaffa mig ett husdjur och göra lite färändringar i hemmet  

Har beställt handlingarna och ser fram mot att tiden ska gå så att jag blir FRI!!!

Sug och svälj, trevlig helg känner jag just nu....   

Ovido - Quiz & Flashcards