Alla inlägg den 3 november 2011

Av Catti - 3 november 2011 16:56

Stön så tråkigt jag har det, har lust att börja dona i rummet men orkar inte...

Så istället smorde jag in tatueringen och väntar på att få gå och lägga mig...

Får ta vård av barn imorgon med och försöka få fixat så att jag kommer iväg på mitt lilla möte, får inte missa det!!!

Vill ha energi och något att göra som jag orkar med, lite lagom slö och slapp just nu...

Tjingeling...

Min lilla "tuppkamsbebis"

 

Av Catti - 3 november 2011 05:25

Godmorgon, jag är riktigt trött idag då jag inte har kunnat sova inatt, haft ont och för mycket tankar och måsten som ställer till det...

Tur att jag slutar tidigare idag så kanske jag får vila lite när jag kommer hem...

Det enda positiva är att det varit lugnt på en front, tyvärr så finns det alltid något annat som dyker upp för att avlösa...

Hade inte haft något emot att bara dra iväg några dagar för att få tänka och vila men så blir det inte, får istället ta itu med andra saker som är viktigare... Funderar fortfarande på vart i h-vete mitt fälgkors är, domkraften borde ligga i bilen om jag minns rätt...

Behöver ta och inskaffa lite slippapper så att jag kan starta upp projektet i helgen, fast jag behöver även skaffa mig energi och det vete fan hur jag ska få???

Vore inte fel att vara barnledig en helg för att få sova ut och ta itu med allt som behöver göras...

Snart är det dags att väcka Filip och dra oss iväg, kanske ska ta mig en tripp till Rusta efter jobbet och få inhandlat det som saknas???

Tjingeling...

Ovido - Quiz & Flashcards