Alla inlägg den 2 november 2011

Av Catti - 2 november 2011 19:59

Klockan går och jag sitter här och har "lite" ont, lite samma känsla som jag fick imorse när jag lämnade Filip till dagis och fick vika mig dubbel...  

Imorgon slutar jag tidigt, redan 14.30 så jag funderar på om jag ska ta itu med att flytta på lite möbler i vardagsrummet så att det går att maskera och spackla  

Just nu känner jag att det vore bra att få något annat att tänka på...   

Vete böveln vad jag ska ha på mig för byxor till jobbet, kanske inte var så smart drag att tatuera sig på det stället just nu då jag inte kan ha nedhasade byxor eller mjukisbrallor på praktiken och det får ju inte ligga åt och skava... Lätt att vara efterklok men nu är det gjort, ångrar mig inte för vad som än händer så kommer denna tatuering att vara ett minne av 2 "personer" kanske man kan säga...    

Nu är det nog dags att försöka klura ut vad jag ska ha med som lunch till morgondagen samt se till att allt är nedpackat, är ganska trött redan nu så frågan är om jag ska ta och krypa i säng snart men innan det så måste jag få iordning lite i hemmet... 

Tjingeling....

Av Catti - 2 november 2011 14:55

Satan i gatan så ont det gjorde men samtidigt insåg jag att jag är en stark kvinna  

Nu har jag hunnit med att tatuera mig och handla så nu återstår det att dona i hemmet, laga mat och hämta lillen...

Jag fick min idé igår kväll om att tatuera mig och imorse så åkte jag ner till Anneli och fick mig gaddad, hon fick fria händer och det slutade med att jag fick mig ett gott skratt...

Nu sitter jag här och funderar på varför tonåringarna flyttade sitt soffhångel till sovrummet, hahaha

Dags att göra lite nytta...

Tjingeling...

Av Catti - 2 november 2011 07:05

Då var det 2:e november idag, GRATTIS älskade Dorte på 40-års dagen  



Idag hade jag vissa planer men de har ändrats, hinner jag så ska jag göra en del av de planer jag tänkt mig men först och främst så sticker jag iväg en snabbis och gråter ut hos min "partner in crime" och passar på att tatuera mig om jag vågar...

Undviker fortfarande att svara på tele/sms då jag inte är riktigt på humör, har några personer som får ta och vara mitt bollplank just nu... Ni är guld värda som står ut...

Har hunnit med en del här i hemmet nu på morgonen så slipper jag ta det ikväll, minstingen är lämnad till dagis och jag ska ta och dra mig in i duschen.

Ska preparera mig med värktablett först då jag fick rejält ont under promenaden, blev som en fällkniv men jag får stå ut då jag inget kan göra mer än att försöka lindra värken och försöka att inte stressa vilket inte är det lättaste... Även om jag gör mitt bästa för att inte stressa så blir jag indragen i vissa situationer, ibland så spelar det ta mig fan ingen roll hur mycket man själv försöker för det finns alltid någon som ska dra ner en i skiten...

Nu ska jag sätta lite fart, problemet är att det gör så jäkla ont just nu men det kanske går över om jag håller igång lite???

Tjingeling...

Ovido - Quiz & Flashcards