Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

hmmm

Av Catti - 26 oktober 2011 21:26

Frågan är blir det ALF eller TALF??? Jag hade tänkt mig ALF men nu har några fått för sig om att TALF passar bättre, hmmm jag får fundera på det ett tag och se hur det blir... 

Jag har haft en riktigt underbar dag, träffat Anneli och umgåts med älsklingen...   

Vet egentligen inte vad jag ska skriva idag för jag vill inte ta ut något i förskott och det finns ju folk som snokar runt och inte behöver ha viss info ännu om vad som sker i mitt liv...

Imorgon blir det en lång dag på jobbet, kommer längta hem som en tok skulle jag tro... Förklarar kanske imorgon haha

Fick frågan idag om jag är kär   vet inte hur någon har kunnat undgå att märka det men JA det är jag, det har jag  inga problem med att erkänna...

Sitter och knaprar godis just nu och drömmer mig bort, tiden går så fort och jag önskar att allt hade varit lättare... Med tanke på situationen så kan jag inte vara borta hur länge som helst eller när som helst för jag har ju barn att ta hand om, de stora klarar sig men inte den minsta... 

Lever i ett lyckorus varje gång vi ses och när det är dags att skiljas åt så mår jag skit, å andra sidan så är jag inte ensam om det för Filip blir verkligen helt förkrossad när det är dags att säga hejdå...   

Jag har varit noga med att Tomas själv ska ta besluten utifrån vad han vill och känner, det är inte lätt men för mig är det viktigt att han själv får avgöra vad som ska hända... Hade tänkt prata med vederbörande i lördags om mina känslor men han var snabbare än mig   

Åhhh, jag känner mig verkligen helt salig och fortsätter att lalla runt i min lilla rosa bubbla....

Nu är det dags för mig att lägga mig...

Tjingeling...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catti - 13 mars 2015 08:12

Men ärligt, hur står det (s)till där uppe???? Är de 2 grå i inbördeskrig??? Hota om och om igen med att ta sitt liv, efter vad du gjort så finns det nog folk som vill hjälpa dig. Vet du ens om att du är patetisk? Vet du ens om vad du utsätter din...

Av Catti - 20 februari 2015 16:07

Äntligen så slipper jag dom, jag behöver aldrig mer ha med dom att göra.... TJOOOHHHOOOOO Hon tog och flög till varmare breddgrader och där lär hon trivas för sådan var hon.... Så skönt att slippa patrasket YEEEYYYYYYY I´M A LIVE!!!!!!!! Jag är...

Av Catti - 12 januari 2014 09:55

Varit vaken en stund och hunnit ta med Iza på en promenad, kan inte riktigt bli av med alla tankar. Försöker att inte fundera så mycket och speciellt inte på negativa aspekter men det är svårt... Tänk OM. ifall det är det värsta beskedet? Vill ...

Av Catti - 17 december 2013 06:33

Tja vad ska jag tro, kan jag råka ut för mer tro??? Som det är i dagens läge så har jag: *En bruten stortå *Droppfot *Ischias *Diskbråck i svanken *En kota som strular i ryggen *Benskörhet i ryggen *Karpaltunnelsyndrom i båda handlede...

Av Catti - 8 december 2013 06:19

Jisses vad tiden går fort, det är redan andra advent och jag är vaken sedan några timmar men de andra sover gott    Nu är det inte många dagar kvar till julafton och här är det en liten kille som längtar, längtar både efter själva julafton med allt...

Ovido - Quiz & Flashcards