Alla inlägg den 29 september 2011

Av Catti - 29 september 2011 23:01

Nu har jag på önskemål tagit bort en bokstav i min blogg, tidigare hette den calfs som Catti,Anton,Linus,Simon...

S är nu borttaget på önskemål från en liten go person   

Av Catti - 29 september 2011 17:28

Sicken dag...

Började med att lämna Filip och dra iväg på möte vilket gick bra, därefter blev det vårdcentralen för prover inför årskontrollen vilket också gick bra...   

Sedan sket det sig när en person ringer och gapar, jag är både det ena och det andra, jag gör si och jag gör så... Jag fick även reda på att det hänger en snara i garaget och allt är mitt fel...   

Tur att det finns en person, ok det finns flera personer men speciellt en som fick min dag till att bli en riktigt bra dag trots allt   Tackar så mycket för allt  

Imorgon är det fredag och det sägs att det är dagen då det blir helg, jag vet vad som händer i helgen och sedan finns det ju saker som jag hoppas ska hända i helgen...   Tja om 2 dagar är det lördag      HAHAHA     

Nu får jag sätta fart och skutta in i duschen och sedan har jag lite annat att dona med... 

Tjingeling...

Ps! mobilen är på ljudlös så skicka sms istället för att ringa så svarar jag när jag ser och kan...

Av Catti - 29 september 2011 09:45

Har nu varit på vårdcentralen och tagit prover inför min efterlängtade årskontroll, 85 cm i midjemått och 63.2 kg och 163.5 cm lång med andra ord så är mitt BMI 23,6 vilket betyder normalvikt.   

Fattar inte att jag klarade av detta utan emla, blir riktigt stolt över mig själv... Hade sån ångest inför detta, att lida av kanylskräck är inte kul   

Har även varit på ett möte som gick riktitgt bra och nu samtalar jag med Anneli och saknar henne så in i helskotta, ska snart skutta in i duschen innan jag ska till Trollhättan en snabbis...

Känns riktigt bra just nu och jag hoppas verkligen att denna känslan håller i sig, längtar som bara den till helgen och eventuellt mys med de bästa  

Tjingeling... 

Skapa flashcards