Alla inlägg den 18 september 2011

Av Catti - 18 september 2011 15:54

En tanke bara, det finns en h-vetes massa kramdjur i detta hemmet och ingen av ungarna är intresserade av dom, deras mamma däremot behöver någon att krama så frågan är om det skulle vara ok att sprätta upp alla dess jävla lurviga hånleénde tygskitar och sy mig en ny i vuxenstorlek som kan bli min gosis??? Bara undrar alltså...

Av Catti - 18 september 2011 07:25

Igår så skrev jag en lapp som jag satte upp och det har varit tyst, så tyst att jag sov till 6.30 och har inte vaknat flera gånger under natten   Låg i sängen och såg på tv och somnade gott...

Idag är det ju som bekant söndag och om jag fattade det rätt så kanske det kommer besök    

Har några dagar framöver som jag bara längtar efter, ska bli underbart och jag ska njuta av varje sekund som är under de dygnen   

Jag säger bara att jag inte är någon sadist men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte kommer att njuta av att jävlas med en person, vi får se vad personen själv har att säga efteråt men känner jag denn* rätt så kommer den inte att bli vidare sur   Personen har sig själv att "skylla" efter frågan jag fick under sanning och kånka samt senast vi sågs, glömde ju att fråga personen samma sak kom jag på men tror inte att den kommer flyga i taket direkt men uppföljning kommer  

Börjar se ett mönster i mina senaste bloggar om att jag skriver väldigt luddigt men det beror ju på vissa omständigheter, det finns några som inte har ett dyft med mitt liv att göra så vissa saker behåller jag för mig själv och med tanke på hur mycket jag egentligen lämnar ut när jag skriver så kan ni bara tänka er HUR mitt liv är om jag ändå har dolt det mesta.... Nu blev några riktigt nyfikna hahaha

Nu ska jag ta mig lite mer kaffe och se fram mot dagen och invänta beöket samt att jag ska planera lite inför kommande veckan...

Tjingeling... 

Ovido - Quiz & Flashcards