Alla inlägg den 17 september 2011

Av Catti - 17 september 2011 13:10

Hatar att grina men vad fan ska man göra??? Saknar min bästa vän så in i helvete och jag kan inte släppa det... Börjar bli verkligt när jag inte kan få några taskiga sms eller knäppa samtal... Kryper nog ner under täcket när jag varit ute med hunden   

Av Catti - 17 september 2011 07:50

Lördag morgon, var lite kyligt när jag var ute med hunden men det verkar bli en riktigt underbar dag.

Har slängt i tvätt i maskinerna och gräddar våfflor som stod på önskelistan från en av gossarna, är det lördag så är det  

Ska försöka få städat och pluggat lite idag men måste även få till date med "de bästa" och ni vet vilka ni är  

I övrigt så har jag kommit fram till att jag skulle behöva ha en karl, då menar jag en karl som kan fixa lite med sånt jag inte hinner prioritera samt att den måste kunna massera för fytti rackarn sån kramp jag börjat vakna med i benet de senaste dagarna...   Ansökan kan skickas i min inbox på fb eller i sms haha, nu kanske någon tänker att tjejer också kan massera och visst kan dom det men jag föredrar en manlig  

Idag är det 2 veckors jubileum för mig, känns riktigt bra om jag får säga det själv. Det enda jag saknar är en famn att mysa i nu när det börjar bli kallt ute, men jag får nog ta och köpa mig en enorm nalle istället som jag lägger i sängen... 

Nu får det  bli lite mer kaffe innan jag smiter till tvättstugan...

Tjingeling och ha en bra dag...

Ovido - Quiz & Flashcards