Alla inlägg den 2 september 2011

Av Catti - 2 september 2011 07:27

Tar en dag i taget, finns inte mycket annat man kan göra. 
Samtidigt som jag blir häpen, så borde jag inte bli det. Man lär sig vilka som är kapabla till att säga och göra vissa saker men ändå så upphör man inte att förvånas.
Själv så har jag insett och fått det bevisat att några jag trodde stod mig nära egentligen inte är annat än flyktigt bekanta, hör man inte av sig eller ens bryr sig så ska de enligt mitt tycke inte ens räknas som vänner eller kompisar...
Tror att de har mig som kontakt på olika ställen enbart för att snoka, lite patetiskt då det bara är att fråga så får de svar av mig...
Jag får nog vackert ta en ny rensning verkar det som, ta bort alla och då menar jag alla som inte skriver till mig personligen, har kontakt med mig irl och då menar jag inte var 3:e månad eller de som frekvent spelar spelen och är aktiva...
Orkar verkligen inte med folk som bara snokar och snackar som ändå inte har med det att göra eller som inte ens bryr sig om mig eller min familj.
Får se när jag får tid över eller om folk börjar höra av sig, nu ska jag göra mig iordning för en dag i skolan och sedan är det helg och jag har planer...
Tjingeling...

Ovido - Quiz & Flashcards