Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Catti - 23 juli 2011 15:58

Facebook - vänner- de jag känner eller inte...

Jag kommer att börja min rensning idag, kommer även att ändra mina inställningar så att jag inte blir så lätt att nå.

Vill man vara kvar så får man höra av sig på det ena eller andra sättet, det finns olika sätt att nå mig på...

Börjar på bokstaven A och betar mig sakterligen igenom hela alfabetet...

Eftersom det inte är många som skriver till mig som "person" och jag mest använder mig av fb för spelens skull så känns det som att de jag träffat eller fått någon kontakt med (som ändå inte har mig aktiv i något spel eller håller någon annan kontakt med mig) ändå kan rensas bort...  

Jag är inte ute efter att samla på mig en massa kontakter, det klarar jag mig utan...

Väntar tills kvällen innan jag börjar rensa ifall någon inte hunnit läsa detta, vill man ta bort mig direkt så är det helt ok!!!

Som sagt, om nu någon inte fattar vad jag menar så tar jag det igen...

Jag rensar bort:

De personer som inte aktivt spelar något spel där de har mig som vän...

De personer som jag på något sätt har som kontakt men som ändå inte skriver till mig...

Att skickat något i ett spel eller skrivit till mig 1 gång i veckan anser jag inte som vidare aktivt...

Undrar man över något så är det bara att inboxa, skicka sms eller kontakta mig på msn...

Tjingeling (och till en del blir det Adjö)...

Av Catti - 23 juli 2011 07:53

Jag blir galen, senaste tiden har jag sovit uselt och nu börjar det sätta sig på humöret  

Rastlös så in i h-vete och det lär ju bli värre är jag rädd för, om 1 månad så är allt klart med flytt och jobb, just nu känns det inte kul  

Vet inte vad vissa tänker med, visst vill vi ha hjälp med flytten men jag betackar mig hjälp med att packa upp sakerna i den nya bostaden, DET vill och klarar vi själva...

Det vi kan behöva hjälp med är att bära ner 3 våningar till släpet, och in i den nya. Allt är märkt så man vet vilket rum det ska in i och jag hade inte gråtit direkt om någon ville köra släpet ;-)  Helst så vill jag vara i den nya och tömma ur lådor och få iordning men som det verkar i dagsläget så får det bli som så att jag får köra, tar lite längre tid att komma iordning men skit samma, det får gå...

Har börjat få den äckliga järnsmaken i munnen nu som brukar följas av migrän, blir nog som så att jag får ta mig en migrän tabl.

I övrigt vet jag inte vad jag ska hitta på, rastlösheten kommer att göra mig galen...

Näpp, styr mina steg mot medicinskåpet... Kanske styr mig mot skogen för att kolla efter blåbär eller svamp senare    nås på mobilen under dagen... 


Tjingeling...

Skapa flashcards