Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Catti - 15 juli 2011 18:18

Arbetsveckan är över och den slutade med att "käppflörtisen" kom för att prova lyckan åter igen, denna gången fick jag även förfrågan varför jag inte har vigselring på fingret OM jag nu är gift. Som att någon har med det att göra...

Skälet är att jag gått ner cirka 50 kilo och mina ringar blivit för stora för mina fingrar och de går inte att förminska dem tillräckligt  

Hoppas nu att budskapet gick fram, läkarna och sköterskorna hade ganska roligt åt att han kom för ännu en visit   

I övrigt så har det varit en lite små jäktig vecka med en hel del att göra på jobbet samt på det privata planet...

Eventuellt så flyttar vi tidigare än beräknat, men det gör ingen större skillnad mer än att vi slipper "vattenpalatset". Det läcker ju in som bara den när det regnar...

Har även märkt att det kommer att bli ganska lugt för oss då jag starkt tvivlar på att folk kommer att börja ringa/skicka meddelanden/besöka oss, och vi står fast vid beslutna att inte ha någon kontakt med folk från den 1/8, då menar jag/vi folk som inte kunnat höra av sig ens för att kolla läget.

Ska man kunna bygga upp eller ens kunna behålla en relation så fungerar det inte med envägskommunikation eller lögner/falskhet osv. Jag har inga problem med att försöka men jag tänker inte tvinga någon eller ens ta första steget, är riktigt trött på att fjanta runt med vuxna människor så nu är det upp till var och en.

I början av augusti så kommer jag rensa bort resten av folket som inte visat att de vill ha kontakt, hellre har jag okända personer på fb för spelens skull, samt att jag kommer att skydda mig profil för alla personer som inte är mina vänner... Kommer inte heller att ta tillbaka någon när det är gjort för detta blir mitt sätt att gå vidare och vill man inte vara en del i mitt och min familjs liv så slipper man...

Nu ska jag ta och få i mig lite kaffe och slöa lite innan jag börjar att packa ner saker från väggarna...

Tjingeling...

Skapa flashcards