Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Catti - 9 juni 2011 06:02

Gårdagen blev en riktigt underbar dag, vill passa på att tacka ALLA som kom hit, ringde, skickade sms eller post för att uppvakta mig på min 40-års dag  

Ni är verkligen underbara  

Gårdagen fick mig även att inse vilka som inte är värda att firas, för (enligt mig) kan man inte fira jämna födelsedagar så ska man inte begära att firas själv heller. Har ju insett ett bra tag vem som bryr sig och vem som inte gör det , gårdagen var bara ett ytterligare bevis på att jag inte ens var värd ett sms/samtal eller ens ett vykort för vissa  

Det pinsamma är om nu någon skulle få för sig att komma eftersläntande med en halvtaskig förklaring, jo tack sånt folk har jag allt råkat ut för och dessa typer betackar jag mig för  

Idag har Linus åkt till Danmark och jag ska försöka röjja upp lite medans resten av familjen är iväg på olika ställen, morgondagen går i "arbetstecken" och helgen går åt till att rensa.

Ska göra ett riktigt ryckande i hemmet och börja lite smått med hallen, passar på att ta bort de personer som inte behagat att höra av sig om att de vill finnas kvar i mitt liv, nu menar jag de personer som jag har haft en relation till i verkliga livet oavsett om det är någon bekant eller släkting.

Nu ska jag ta mig lite mer kaffe och njuta av svalkan.

Tjingeling... 

Skapa flashcards