Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Catti - 16 maj 2011 19:38

Måndag och det närmar sig, för varje dag som går så kommer vi närmare  

Gör sista veckan på praktiken och den 3:e juni slutar vi skolan för denna terminen, sommaren går åt till jobb, flytt, mys och bus  

Har tappat räkningen på hur många inlägg/bloggar jag akrivit om att det ska rensas, fick rådet från några personer att rensa direkt och det kanske jag borde göra också  

Under alla år som gått så har jag varit så dum att jag tagit tillbaka personer som inte varit snälla av sig, denna gången är det definitivt och det känns konstigt, då blir det verkligen sant att och bevisat att de inte brytt sig. Men va fan, det är dags att sluta dalta med folk, kan de inte växa upp och ta ansvar för sina handlingar så har de ingen plats i mitt liv och verkligen inte i mina varns liv...

Man ska inte utsätta sina barn för vad som helst och mina barn ska inte ha personer runt sig som är falska och beredda på att sälja sin själ för att blåsa andra...  

Tja, vad sägs? Ska vi börja rensa bort varandra redan denna veckan?   Det roliga blir ju om gemensamma kontakter på fb kommer att fråga varför jag tagit bort och blockat dom, hmmm, sanningen blir ju inte så vacker då jag inte tänker hålla tyst om vilka som gjort vad...     

Nu blir det dags att natta Filip, så efter det kan vad som helst hända... Det får tiden utvisa...

Tjingeling... 

Skapa flashcards