Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Catti - 8 maj 2011 15:22

Dagen har varit riktigt underbar, Linus var riktigt glad och jag vill tacka alla som kom och förgyllde hans dag   

Ska ta och vila resten av dagen hade jag tänkt, är ganska trött. Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, men det är inte alltid som det beror på en själv utan ofta är det andra personer eller situationer som ska förstöra.

Har de senaste dagarna rensat ur i hemmet och har några lådor som jag tänkte fylla med saker som vi inte använder och då kan det egentligen packas ner så är det gjort, ska även ta och rensa ur mobilen idag på en massa meddelanden samt telenummer som går till personer som inte har en plats i min mobil eller mitt liv. Svarar inte på samtal eller sms som går till okända nummer, jag har fått nog! Tror att det är dags att bara klippa av, inte se sig om, bara bryta rakt av.

Orkar inte ens bry mig om att försöka längre, tack och lov för vissa personer som är äkta och de personerna är sällsynta. 

Jag har 3 L i min omkrets som betyder mycket för mig, jag hoppas ni vet vilka ni är tjejer. 

Nu ska jag ta och vila mig i soffan lite, på tok för mycket runt omkring och för lite sömn den senaste tiden vilket gjort att migränen börjat visa sig igen, har varit fri från det ett tag men nu är det dags igen.

Tjingeling...

Skapa flashcards