Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Catti - 5 maj 2011 19:16

Är så glad, har varit på utvecklingssamtal för 2 av barnen, bara lovord som jag fick mottaga så jag är en mycket stolt mamma  

Idag har kontraktet för den nya bostaden skrivits under och skickats iväg, flyttar under sommaren vilket ska bli helt otroligt underbart. Byter från en gammal 3:a på 93kvm till en 4:a på 121kvm, får trädgård och diskmaskin. Kan det bli bättre tro?  Detta är vad vi väntat på, så nu ska vi rensa ur i hemmet och se vad vi ska spara och vad som ska kastas/säljas/skänkas. Ska även rensa ur personer ur vår omgivning, har man inte något intresse i att ha med oss att göra nu så slipper man sen också. De som inte bryr sig i verkliga livet kommer även att tas bort som kontakter från mobil samt internet, detta är faktiskt vår "nystart" och vi bara längtar...  

Vet att vissa inte bryr sig och det är ok, för faktum är att jag skiter totalt i det. Vårt nya liv börjar i sommar och de som inte vill vara en del av det slipper, jag kommer inte ligga sömnlös haha

Imorgon är sista dagen på praktiken för denna veckan, sedan är det städning och förberedelser som gäller inför Linus konfirmation. Tiden går så fort, först Linus konfirmation följt av Antons 16-års dag, min 40-års dag, Linus 14-års dag, Filips 4-års dag och sedan makens 40-års dag. Under denna tiden ska vi hinna med vardagen samt flytten. Ibland känns livet bara så förbannat underbart  

Nu ska jag ta och sjunka ner i ett bad med en skvallertidning innan jag sjunker ner framför tv:n samtdigt som jag ska snegla runt på internet  

Tjingeling...   

Skapa flashcards