Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

23 dagar tog det

Av Catti - 30 mars 2011 19:03

23 dagar tog det innan kuratorn ville prata med Anton, hur lång tid tar det att reagera när någon blir misshandlad??? Beror hennes intresse på att skolinspektionen, bup och Mariedal har blivit mindre imponerade på skolans agerande??? Vilket som så är det bara pinsamt...

Att det kommit fram information om att det var 3 personal närvarande i klassrummet gagnar inte skolan, den skolan har haft problem i flera år och nu får det räcka...

Hur många elever och personal ska behöva må dåligt innan det blir någon ändring? Att rektorn och viss personal blundar och skyfflar bort problemen gör inte att det försvinner...

Efter anmälan till skolinspektionen så har en av deras jurister hört av sig, något måste göras innan det blir värre. Att agera på det sätt som de gjort är helt otroligt, ordinarie rektorn bryr sig inte kan man säga för då hade hon hört av sig, att biträdande rektorn blev trevligare i tonen och att mentorn hörde av sig var bara patetiskt för deras sätt innan mitt samtal till högste chefen var under all kritik.

Nu får juristen reda ut vad som hänt på skolan under dessa år, tur att vi har en del bevis på papper sedan några år tillbaka, ibland kan det vara smartare att försöka vara vänlig och försöka reda ut det istället för att vara otrevlig...

Nu ska jag sätta mig i soffan för fb strular med att ta bort kontakter (igen) samt bråka med inbox och skicka gåvor, blir till att ta lite mediciner och försöka återhämta krafterna...

Tjingeling..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catti - 13 mars 2015 08:12

Men ärligt, hur står det (s)till där uppe???? Är de 2 grå i inbördeskrig??? Hota om och om igen med att ta sitt liv, efter vad du gjort så finns det nog folk som vill hjälpa dig. Vet du ens om att du är patetisk? Vet du ens om vad du utsätter din...

Av Catti - 20 februari 2015 16:07

Äntligen så slipper jag dom, jag behöver aldrig mer ha med dom att göra.... TJOOOHHHOOOOO Hon tog och flög till varmare breddgrader och där lär hon trivas för sådan var hon.... Så skönt att slippa patrasket YEEEYYYYYYY I´M A LIVE!!!!!!!! Jag är...

Av Catti - 12 januari 2014 09:55

Varit vaken en stund och hunnit ta med Iza på en promenad, kan inte riktigt bli av med alla tankar. Försöker att inte fundera så mycket och speciellt inte på negativa aspekter men det är svårt... Tänk OM. ifall det är det värsta beskedet? Vill ...

Av Catti - 17 december 2013 06:33

Tja vad ska jag tro, kan jag råka ut för mer tro??? Som det är i dagens läge så har jag: *En bruten stortå *Droppfot *Ischias *Diskbråck i svanken *En kota som strular i ryggen *Benskörhet i ryggen *Karpaltunnelsyndrom i båda handlede...

Av Catti - 8 december 2013 06:19

Jisses vad tiden går fort, det är redan andra advent och jag är vaken sedan några timmar men de andra sover gott    Nu är det inte många dagar kvar till julafton och här är det en liten kille som längtar, längtar både efter själva julafton med allt...

Skapa flashcards