Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Catti - 27 februari 2011 16:38

Jag blir så jäkla trött på folk, varför inte betala det man är skyldig folk innan man skaffar sig fler utgifter? 

Att inte ens höra av sig gör ju bara saken värre, tror det är dags att ta itu med hårdare tag och sedan låta folk dra åt h-vete...

Hör man av sig så är det en sak men att bara dra sig undan gör inte att skulderna försvinner...

Mår inget vidare av förkylning och behandlingen jag fått av vissa personer, nu känner jag att det är dags att bara slippa ifrån de flesta och det mesta...

Tjingeling...

Av Catti - 27 februari 2011 07:57

Söndag och jag har inte fått många timmars sömn, sist jag kollade på klockan så var den 04 någonting...

Tappar rösten lite då och då, hostar så att det kommer blod och febern åker som en jojo...

Har varit vaken en stund och känner redan hur rastlösheten kommer krypande, vet inte vad jag ska ta mig till snart...

Tror att jag får ta mig ut till Överby och göra ytterligare ett besök på apoteket, behöver verkligen bli av med denna jäkla förkylning innan jag får halsfluss, lunginglammation och luftkatarr som brukar komma som ett brev på posten =(

Nu får jag försöka få i mig något varmt att dricka...

Tjingeling...

Ovido - Quiz & Flashcards