Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Catti - 16 februari 2011 17:11

Är så glad för att vissa personer hört av sig till mig idag...

Har verkligen inte mått bra, och det kändes skönt att få deras samtal/sms...

Har insett vilka som verkligen bryr sig och det är de personer som betyder något...

TACK   

Av Catti - 16 februari 2011 12:32

Jag kommer aldrig glömma dig.

Jag kommer aldrig att glömma dina blå ögon.

Jag kommer aldrig att glömma ditt blonda hår.

Jag kommer aldrig att glömma din blyghet.

Jag kommer aldrig att glömma din godhet.

Jag kommer aldrig att glömma din glädje.

Jag kommer aldrig att glömma vår tid tillsammans.

Jag kommer aldrig att glömma våra gräl. 

Jag kommer aldrig att glömma våra skratt. 

Jag kommer aldrig att glömma, för du finns med mig vareviga dag.

Jag kommer aldrig att kunna glömma för du betyder så otroligt mycket för mig.

Du var min första, du var inte min sista men du var min absoluta vän.

Du var den som hjälpte mig i både med och motgång.

Du är den som följt mig i livet.

Jag saknar dig så otroligt mycket men jag är glad, glad för att du fått frid i ditt underbara hjärta.

Det kommer att kännas tungt att ta mitt sista farväl av dig nästa fredag men jag måste vara stark, detta var din vilja, detta var ditt beslut, min saknad kommer jag att bära med mig.

Vila i frid älskade Ulf   

Ovido - Quiz & Flashcards