Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Catti - 21 januari 2011 17:22

.... och kommit fram till att denna helgen är till för att synda och bara ställa till det för sig. 

Jag tycker att det är fritt fram för alla att visa sina riktigt fula "framfötter", för från och med måndag 00.00 så är det dags, dags att sätta ner foten och säga "nu räcker det!"

Jag ska låta alla få denna helgen på sig att göra som dom vill utan att lägga energi på att ens tänka tanken på att idiotförklara, men på måndag... Ja på måndag så bryter jag  HELT och hållet med varje person som inte gjort rätt för sig gentemot mig eller som ens försöker att bete sig på ett mindre lämpligt sätt...

Jag vet att det finns några som rycker på axlarna och struntar i detta och låtsas att dom inte läst det men jag vet ju också vilka det är och budskapet till er är att ni är inte värda ett uns vänskap när ni inte har försökt att rätta till situationen...


Så vad sägs? Ska vi låta denna helgen bli en  helg för idioti och på måndag så blickar vi framåt mot ett år utan idioter, energitjuvar och annat patrask??? Det är upp till var och en men detta är vad jag tänker göra så tänk inte ens tanken på att komma med några halvmesiga bort förklaringar till mig för ärligt talat så är det bara att välja, göra rätt för sig eller stå där och bli utan vår vänskap...

Nu blir det tacos...

Tjingeling...

PS!!!! INGA jävla sms, mejl eller samtal om patetiska bort förklaringar, det blir bara så pinsamt då när jag måste lyssna på lögnerna...

Skapa flashcards