Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Catti - 20 juni 2010 14:38

Söndag och mår ganska bra, har varit iväg till L en sväng...

Imorgon så ska jag iväg på omläggning samt lämna in papper till komvux, är så förbannat glad över att jag kom in på utbildningen.

Det betyder enormt mycket, inte bara för mig utan även för familjen då vi har planer ;-)

Eftersom jag ännu har hål i magen så får jag varken bada eller sola på åtminstonde 2 månader som det ser ut nu, detta gör ju att jag längtar ännu mer tills det är augusti...


Borde egentligen ha ett familjemöte och försöka komma på vad vi ska göra nästa helg men eftersom jag mår som jag gör så struntar jag i om vi så sitter inne och regnet öser ner, för mig är det viktigaste att jag har min familj och att de mår bra...

Naturligtvis så ska vi äta och dricka gott, sedan om det blir bara vi eller några fler personer återstår att se...


Nu ska jag ta och kika på blocket och ansa min farm på fb, sedan blir det till att börja med maten...


Tjingeling...

Skapa flashcards