Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Catti - 23 maj 2010 07:40

Den kommande veckan så kommer det bli mycket att stå i, utöver vanliga lektioner så finns det andra saker som står på schemat..

Måndag: Nationellt engelskaprov + svenska (kollagefrågor) + vct (vårdcentralen) + hämta Anton från praon och köra honom till konfirmationsträffen och sedan hämtas...

Tisdag: Etik & Livsfrågot prov + 1800-tals prov

Onsdag: Redovisning + vct

Fredag: Vct


Utöver denna smått pressade agenda så ska jag ha en date med Titti    , ha ett snack med rektorn + färdigställa och lämna in 2 fördjupningsarbeten men även en hemskrivning och nationelltprov i svenska ligger och stressaar upp mig...

ALLT måste egentligen vara klart före måndag den 31:e för att jag ska få betyg så att jag har en chans att komma in tilll utbildningen i höst...

Nu har jag inte ens planerat in städning här hemma, handling och iordningställande inför konfirmationsbjudningen som vi ska ha på lördag...


Jag får helt enkelt hoppas på det bästa men förvänta mig det värsta...


Vi har firat Anton som fyllt 15-år, och varit i Brålanda hos min äldsta syster för att hjälpa henne att tömma ur garaget som har varit fullt av skräp...


Tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards