Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Catti - 18 maj 2010 17:16

Var gick det fel?

Varför blev den här dagen bara så fel?

Är fortfarande sur och sné...

Känner mig bara så besviken över att jag kanske inte hinner få bort dränet innan konfirmationen för det kunde inte garanteras...

BAJS!!!!!


Är trött redan och jag vet att det är jag som får gå upp vid 6-tiden och väcka Anton imorgon för min käre make lär ju inte göra det...

Ärligt talat så vet jag inte varför han har 3 väckarklockor brevid sig när han inte vaknar av dom, slutar ju ändå på samma sätt vareviga dag = jag får väcka honom...


Funderar på att ta ett fotbat och en ansiktsmask för att därefter gå och lägga mig, sedan jag kom hem så har Filip varit så mammig att han vägrar att sova utan mig...

Det är helt ok men jag behöver också få sova, och som det är nu så har jag förbannat ont och behöver få vara lite ifred...

Detta gör ju att sömnen blir lidande och är man inte riktigt utvilad så känner kroppen lättare av "skavankerna", försöker att hålla minen upp men det är inte lätt en dag som denna...


Tjingeling... (igen)

Av Catti - 18 maj 2010 15:17

Stressa upp vid 6.00 för att väcka den stora sonen som skulle till praon, ingen idé att lägga sig igen för vid 7.00 är det dags att försöka väcka gubbe och 2 sömntutor till...

Gnat, tjat URK...

Lämna lillen till dagis, men hejsan har jag möjligtvis råkat se fel på klockan och är för tidig för en gång skull...

Skit samma, orkar inte bry mig... lämnade honom och drar mig hemåt, parkeringsplats??? hittade en några kvarter bort...


Ringa kirurgmottagningen för att få en tid och bli av med dränet.. Lätttare sagt än gjort för de har något som kallas för MÅNGA JÄVLA IMBECILLA FANSKAP före mig!!!! MIG!!!! VA????

Efter allt jag gått igenom så borde jag få lite tur och NEJ!!! även om jag mött döden i vitögat så tänker jag inte nöja mig med att ha mitt liv i behåll... Jag SKA bli av med slangen snarast!!!


Börjar sedan med maten då mittensonen kommit hem från skolan och är hungrig, dänger i färsen i pannan och smiter iväg på toa...

Det är tyyyst, åhhh vad jag njöt TILLS lampjäveln släcks!!! Strömmen har gått och då blir maten försenad vilket ger mig hungriga och gnälliga familjemedlemmar.....


Igår så skulle jag fått ett samtal från SophiaHemmet, för att få reda på vilket försäkringsbolag de har, ringde dom??? NOPP...

Det ska jag skriva upp på listan, börjar bli riktigt förbannad...


Ähhh jag får ta och stoppa i mig alvedon, känner av smärtan igen...


Tjingeling...  

Ovido - Quiz & Flashcards